Klantenservice

Antwoorden op vragen

Antwoorden op vragen

Op deze pagina vindt u een antwoord op uw vragen en krijgt u meer duidelijkheid. Toch nog een vraag? Neem gerust contact op!

Bestellen

Het bestellen van een wijndoos of -sleeve uit voorraad is eenvoudig: kies het model op de website en volg de (bestel)aanwijzingen. Voor het in gang zetten van een maatwerk wijndoos is er overleg nodig. Neem contact op via mail of telefonisch en we komen samen tot de gewenste oplossing.

Betalen

Een betaling kan op 2 manieren plaatsvinden. In de eerste plaats door de bestelling via de webshop af te ronden en vervolgens direct te betalen via iDeal.

Daarnaast is er de mogelijkheid om een maatwerk product te bestellen. In dit geval volgt er na overleg over de wensen een offerte. Na akkoord van de offerte volgt de factuur en na
betaling hiervan gaan wij met de opdracht aan de slag.

Bezorgen en retourneren

Wij maken gebruik van de bezorgdiensten van PostNL. Gepersonaliseerde druk- en printopdrachten kunnen niet worden geretourneerd omdat deze niet opnieuw te gebruiken zijn. Klachten dienen binnen 3 dagen na ontvangst van de producten gemeld te zijn. Na gegronde klachten over de kwaliteit van de gedrukte of digitaal geprinte producten worden deze zo snel als mogelijk (in overleg) opnieuw geproduceerd en geleverd.

Service en contact

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.30 uur.
Contactgegevens: info@wijndoos-idee.nl of +31(0)6 51357273

Formaten dozen en sleeves

Standaard hebben onze wijndozen en sleeves een formaat van 9 x 9 x 32 cm. Afwijkende formaten zijn alleen mogelijk voor maatwerk wijndozen, neem hier voor contact met ons op.

Offerte aanvragen

Voor het aanvragen van een offerte kunt u gebruik maken van onze contactgegevens.

Geef eens een wijndoos cadeau!